Mastercourse: Customer Value management door duurzame Waardecreatie in B2B

Zakelijke klanten winnen door de waarde van je diensten nóg beter zichtbaar te maken (voorheen: meer sales door aantoonbare klantwaarde)

Mastercourse: Customer Value management door duurzame Waardecreatie in B2B

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 1 000,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 1 250,00 (excl. btw)

Inclusief lunch op locatie en het boek 'The Three Value Conversations' t.w.v. €34,99!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 105 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl .
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA annuleringsvoorwaarden.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Reinier Willems

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 22-11-24

Tower 42
Diemerhof 42, Diemen

22-11-24
09:30 - 17:00

 

Mastercourse: Customer Value management door duurzame Waardecreatie in B2B

Zakelijke klanten winnen door de waarde van jouw propositie maximaal zichtbaar te maken

 

Vanwege het succes opnieuw aangeboden!

Beoordeeld met gemiddeld een 8.9 door eerdere deelnemers!

 

In een dynamische zakelijke markt is waarde bepalend:

  • Steeds meer focus op meetbare duurzame waardecreatie (CSRD)
  • De impact van digitale transformatie en AI
  • Een toenemende prijsfocus bij (groot)zakelijke klanten

Dit zijn slechts enkele trends die B2B-bedrijven dwingen hun waardeproposities te herzien en te verfijnen.

In deze mastercourse ontdek je:

  • Hoe je de waarde van jouw propositie nog scherper en zichtbaarder maakt voor klanten
  • Hoe je collega’s effectief betrekt bij de transitie van productgericht naar waardegericht werken
  • Hoe je meetbare en zichtbare commerciële groei stimuleert

 

Wat kun je verwachten van deze mastercourse?

Tijdens deze intensieve mastercourse laten we aan de hand van inspirerende voorbeelden en praktijkcases zien hoe jij de waarde van jouw propositie verder kunt versterken. Met praktische oefeningen ga je daarbij zelf aan de slag om deze inzichten direct te vertalen naar jouw organisatie. Zo kun je je collega’s van sales, accountmanagement en de directie nog beter overtuigen van het belang van een waardegedreven strategie.

 

Programma

Het programma bestaat uit 2 dagen.

  • 22 november 2024
  • 29 november 2024

 

Dag 1:

1. De marketeer als waarde-expert: Verdiep je in wat waarde echt betekent voor jouw klanten.

2. De 6 perspectieven van waarde: Leer klantwaarde specifieker te maken en te vertalen naar concrete proposities.

3. Value by design: Ontwikkel een propositie die niet alleen overtuigt, maar ook werkelijk impact maakt.

 

Dag 2:

4. Klantwaarde visualiseren en communiceren: Maak de waarde tastbaar en begrijpelijk voor elke stakeholder.

5. Klantwaarde verkopen: Versterk je commerciële slagkracht door gefocust op waarde te verkopen.

6. Waarde organiseren: begin samen met collega’s een pilot die duidelijk aantoont hoe een duurzame en gebalanceerde waardecreatie bijdraagt aan de resultante van jouw organisatie!

 

Voor wie is deze mastercourse?

Deze mastercourse is specifiek ontwikkeld voor:

  • Senior B2B marketing professionals, propositie- en productmanagers
  • Sales en accountmanagers

die zich willen onderscheiden in de markt met de meest relevante klantwaarde en concrete resultaten willen boeken.

 

Wat levert deze mastercourse je op?

Voor marketing professionals:

  • Een concreet actieplan voor jouw waardeproject dat naadloos aansluit op je organisatiedoelen en eenvoudig kan worden opgeschaald.
  • Tools en inzichten om direct aantoonbare commerciële waarde te creëren bij je belangrijkste zakelijke klanten.
  • Een vernieuwde, positieve samenwerking met sales, gebaseerd op een gedeelde focus: waarde creëren die klanten overtuigt.

 

Voor sales- en accountmanagers:

  • Praktische tools om samen met marketing de meest relevante klantwaarde te analyseren, specificeren en visualiseren.
  • Klanten helpen de waarde van jouw propositie intern beter te 'verkopen' aan mede-beslissers.
  • Directe toegang tot senior beslissers die geen tijd verspillen aan generieke content en productpresentaties

 

Reacties van de deelnemers aan de mastercourse:

"De spreker heeft enorm veel ervaring met het verkopen van waarde. Niet alleen bij het creëren van waardeproposities, maar vooral in de commercialisatie ervan."

 

"Goede balans tussen theorie en praktijk. De werkvormen zijn praktisch en direct toepasbaar."

 

"Veel interactie en ruimte om ervaringen uit te wisselen met vakgenoten."

 

AANTAL PE-PUNTEN?
10 PE-punten